Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Ułęż

Sekretarz Gminy

Szczególowe wyszukiwanie
Imię i Nazwisko Informacje Kadencja Okres Kolejność
Renata Makuch Stanowisko:Sekretarz Gminy
Email:
Godziny przyjęć:

Poniedziałek - Piatek w godz. 07:00-15:00


Obowiązki:
  1. kierowanie bieżącymi sprawami Urzędu w razie nieobecności Wójta,
  2. opracowanie projektów regulaminów i innych aktów prawnych dotyczących funkcjonowania Urzędu oraz propozycja ich zmian,
  3. organizacja pracy biura i koordynowanie działań podejmowanych przez poszczególne referaty i stanowiska Urzędu,
  4. przygotowanie po uprzednim uzgodnieniu z Wójtem Gminy zakresów czynności dla stanowisk pracy,
  5. nadzorowanie przestrzegania przez pracowników instrukcji kancelaryjnej,
  6. nadzorowanie przestrzeganie zasady rzetelnego i terminowego załatwiania spraw obywateli przez pracowników Urzędu,
  7. koordynacja i organizacja spraw związanych z funkcjonowaniem jednostek pomocniczych gminy,
  8. zapewnienie właściwego przygotowania materiałów na sesje Rady, - nadzór nad terminowym przekazywaniem do publikacji aktów prawa miejscowego stanowionego przez gminy,
  9. nadzór nad prowadzeniem spraw osobowych pracowników Urzędu oraz ustalanie planu urlopów,
  10. tworzenie warunków do szkoleń i doskonalenia zawodowego pracowników Urzędu,
  11. prowadzenie spraw związanych z zamówieniami publicznymi realizowanymi przez Urząd,
  12. wydawanie decyzji administracyjnych w zakresie udzielonego upoważnienia Wójta, wydawanie wszelkich wymaganych zaświadczeń i poświadczeń urzędowych,
  13. sprawowanie nadzoru nad realizacją zadań wynikających z ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, oraz przepisów wykonawczych w związku z wykonywaniem obowiązków administratora bezpieczeństwa informacji,
  14. nadzór nad realizacją zadań związanych z dostępem do informacji publicznej, prowadzenie spraw związanych z Biuletynem Informacji Publicznej,
  15. koordynacja i organizacja spraw związanych z wyborami referendami i spisami,
  16. prowadzenie ewidencji i kierowanie do załatwienia skargi i wnioski składane do Urzędu, koordynowanie spraw związanych z załatwianiem skarg i wniosków,
  17. prowadzenie ewidencji zarządzeń Wójta, nadzór nad wdrażaniem uchwał Rady Gminy i zarządzeń Wójta,
  18. wykonywanie czynności związanych z realizacją zadań w czasie stanu klęski żywiołowej,
  19. zapewnienie skutecznego sposobu publikacji prawa miejscowego, obwieszczeń oraz wszelkich informacji o charakterze publicznym na terenie Gminy,
  20. nadzór nad gospodarką komunalną Gminy,
  21. pełnienie funkcji pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych,
  22. zapewnienie ochrony systemów sieci informatycznych i ochrony fizycznej Urzędu,
  23. opracowanie planów kontroli wewnętrznej i prowadzenie kontroli wewnętrznej w Urzędzie
  24. merytoryczne przygotowanie wniosków na pozyskanie środków zewnętrznych, w tym unijnych oraz ich rozliczenie,
  25. sporządzanie testamentów alograficznych,
  26. zapewnienie informacji o działalności Urzędu, w tym kontaktu (współdziałanie) z prasą, radiem i telewizją,
  27. zapewnienie obsługi prawnej Urzędu,
  28. prowadzenie spraw związanych z wyborami do samorządu wiejskiego oraz prowadzenie dokumentacji związanej z współpracą Rady Gminy z sołectwami,
  29. nadzór nad przestrzeganiem prawidłowych warunków pracy, zasady bhp i p.poż. w Urzędzie
  30. wykonywanie innych zadań na polecenie lub z upoważnienia Wójta.
0 1
Renata Makuch Stanowisko:Sekretarz Gminy
Telefon:0818667106
Email:
Obowiązki:

Do zadań Sekretarza należy zapewnienie sprawnego funkcjonowania Urzędu a w szczególności:

1)     opracowywanie projektów zmian Regulaminu,

2)     opracowywanie projektów podziału zadań na stanowiska pracy,

3)     opracowywanie zakresów czynności na stanowiska pracy,

4)     nadzór nad organizacją pracy w Urzędzie oraz prowadzenie spraw związanych z doskonaleniem kadr,

5)     przedkładanie Wójtowi propozycji dotyczących usprawnienia pracy Urzędu,

6)     nadzór nad przygotowywaniem projektów Zarządzeń Wójta,

7)     wykonywanie funkcji zwierzchnika służbowego wobec pracowników  bezpośrednio mu podległych,

8)     koordynacja i nadzór nad pracami remontowymi w Urzędzie i zakupem środków trwałych,

9)     i organizacja spraw związanych z wyborami i spisami,

10)przyjmowanie ustnych oświadczeń woli spadkodawcy,

11)realizacja spraw z zakresu  ochrony informacji niejawnych,

12)prowadzenie spraw z zakresu bhp.

13)wykonywanie innych zadań na polecenie lub z upoważnienia Wójta.

519 2
Agnieszka Kawka Stanowisko:Sekretarz
Obowiązki:

1) opracowywanie projektów zmian Regulaminu;

2) opracowywanie projektów podziału zadań na stanowiska pracy;

3) opracowywanie zakresów czynności na stanowiska pracy;

4) nadzór nad organizacją pracy w Urzędzie oraz prowadzenie spraw   

    związanych z doskonaleniem kadr;

5) przedkładanie Wójtowi propozycji dotyczących usprawnienia pracy    Urzędu;

6) nadzór nad przygotowywaniem projektów Zarządzeń Wójta;

7) nadzoruje czas pracy i dyscyplinę pracowników;

8) nadzoruje przestrzeganie instrukcji kancelaryjnej;

9) współpracuje z Radą Gminy i nadzoruje właściwe przygotowanie materiałów pod obrady sesji;

10) koordynacja i organizacja spraw związanych z wyborami i spisami;

11) przyjmowanie ustnych oświadczeń woli spadkodawcy;

12) wykonywanie innych zadań na polecenie lub z upoważnienia Wójta.

873 4